Menu
OnTaxi - Objednejte si taxi online

Často kladené otázky

Informace pro klienty
Informace pro řidiče

Finanční prostředky

Cashback. Co to je a jak ho používat?

Cashback je věrnostní program ve formě bonusů za dokončené jízdy.

Pro kontrolu zůstatku a data expirace cashbacku musíte jít do hlavního menu (tři čáry v levém horním rohu), vybrat sekci 'Platba a promo', klepnout na 'Cashback'. Informační okno zobrazí aktuální informace o cashbacku.

Za každou cestu ve třídě Standard a vyšší získáte 5% cashbacku včetně dalších možností a placeného nečinného času. Cashback lze použít k úhradě celkových nákladů na cestu tím, že jej vyberete jako způsob platby. Jízdy hrazené cashbackem nemají bonusy, ale doba platnosti se prodlouží. Po 90 dnech bez provedené jízdy se 10% cashbacku se odečte, po dalších 7 dnech -30%, po dalších 7 dnech - zbývajících 60% cashbacku.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Cashback. Proč nebyl připsán a jak ho aktivovat?

Aby bylo možné cashback připsat, musí být aktivován. Pro aktivaci cashbacku otevřete boční menu -> 'Platba a promo' -> 'Cashback'. Naproti položce "Cashback" je zobrazeno "Neaktivováno". Klikněte na toto tlačítko a na stránce cashbacku klikněte na 'Aktivovat'. Poté se objeví pole pro zadání e-mailové adresy. Zadejte svou e-mailovou adresu, potvrďte ji prostřednictvím svého prohlížeče kliknutím na odkaz. Po úspěšném potvrzení bude cashback aktivován.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Promo kód. Co to je a jak ho mohu aktivovat?

Promo kód je dodatečná sleva na jednu nebo několik jízd. Když ho chcete použít, jděte do Menu->Platba a promo->Přidat promo kód, zadejte promo kód a stiskněte „Dokončit“. Pokud jste kód zadali správně, obdržíte oznámení o ověření promo kódu. Když je propagační kód aktivován, sleva se automaticky aplikuje na vaši objednávku.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Promo kód. Kdy vyprší?

Každý promo kód má období aktivace a datum expirace. Veškeré informace o promo kódu jsou uvedeny v jeho popisu. Pokud jste do aplikace přidali promo kód, období pro použití sumy tohoto promo kódu bude uvedeno v aplikaci.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Promo kód. Kde ho mohu dostat?

Promo kód můžete najít ve svých zprávách, dostat jeden od svých přátel nebo na sociálních sítích na oficiální stránce OnTaxi. Také můžete najít promo kódy na billboardech a ve veřejné dopravě ve vašem městě.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Platební karta. Jak ji mohu přidat do aplikace?
V levém horním rohu obrazovky uvidíte nabídku. Přejděte na záložku „Platba a promo kódy“ a vyberte „Přidat kartu“. Zadejte požadovaná data a stiskněte „Přidat kartu“. Karta byla přidána! Kartu můžete také přidat při vytváření nové objednávky stisknutím „Přidat kartu“, když si vybíráte způsob platby. Zpracování plateb a bezpečnost ukládání dat karet jsou zaručeny bezpečnostními certifikáty našeho finančního partnera.
Byly informace užitečné?vote upvote down
Platební karta. Proč mi bylo účtováno 1Kč, když byla přidána?
Při přidávání karty poskytovatel platebních služeb ověřuje dostupnost vaší karty. Z toho důvodu bude vám účtována 1Kč. Po dokončení ověření je 1Kč převedena zpět na vaši kartu.
Byly informace užitečné?vote upvote down
Jízda neproběhla, ale peníze byly strženy. Co mám dělat?

Když vytvoříte objednávku, suma za tuto jízdu je na vaší kartě zablokována pro další platbu. Avšak rezervovaná částka je účtována pouze v případě, že jízda proběhla a stav objednávky je „Dokončeno“. Pokud je jízda zrušena, tato suma na zůstatku karty je odblokována a peníze nejsou strženy. To můžete vidět na zůstatku karty. Prostředky jsou obvykle odblokovány okamžitě, během několika minut. Ale někdy může trvat od 2 do 11 bankovních dnů, než se prostředky odblokují. Záleží na bance.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Řidič neměl dostatek hotovosti na vrácení. Co mám dělat?

Pokud jste se setkali s takovým problémem, musíte kontaktovat Podporu Služby (v mobilní aplikaci položka 'Menu' -> 'Podpora Služby') a poskytnout podrobnosti o jízdě. Po vyjasnění okolností s řidičem dojde k přepočtu a vrácení požadované částky peněz za danou jízdu.

Byly informace užitečné?vote upvote down

Otázky související s objednávkou

Další možnost 'Řidič'. Co to je?

Další možností je „Řidič“, který vás a váš vůz dopraví na zadanou adresu. Je potřeba, když z nějakého důvodu nemůžete usednout za volant svého vozu, pak můžete při zadávání objednávky vybrat další možnost „Řidič“. V komentářích je třeba uvést značku, model a typ převodovky vašeho vozu. Náš řidič vás ve vašem voze dopraví na požadovanou adresu.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Combi. Co to je?

Combi je typ auta, který má velký a prostorný nákladový prostor. Tuto třídu aut můžete vybrat, pokud potřebujete přepravit nějaké náklady, například, nebo několik tašek.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Report z cesty. Jak ho získám.

Abyste mohli dostávat reporty o jízdě, musíte do svého profilu přidat svou e-mailovou adresu a potvrdit ji pomocí odkazu, který byl zaslán na danou adresu. Poté aktivujte možnost 'Zpráva o cestě' v nabídce, v nastavení.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Jak mohu objednat více aut najednou?

Po zadání první objednávky musíte přejít do Menu, vybrat možnost 'Nová objednávka' a pokračovat v zadávání objednávek.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Zapomněl jsem ve vozidle svou věc, jak ji mohu zpět získat?

Pokud jste v autě naší služby ztratili nějakou věc, musíte kontaktovat Podporu - přejděte do Menu a poté do Podpory ve vaší aplikaci. Poté se spojíme s řidičem, abychom zjistili, zda je ztracená věc v autě. Pokud řidič Vaši věc najde, uschová ji v bezpečí. Poté si ji můžete vyzvednout na adrese která vám bude uvedena.

Byly informace užitečné?vote upvote down

Obecné problémy

Jak se obrátit na podporu?

Aby jste informovali zákaznickou podporu o problému, musíte ve aplikaci vybrat položku 'Menu' -> 'Podpora' a napsat svůj komentář. Rádi bychom upozornili, že všechny požadavky od uživatelů jsou zaznamenávány, načasování a obsah odpovědí jsou pravidelně kontrolovány manažery služeb.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Hodnocení. Proč je sníženo?

Máme dvousměrný hodnotící systém. Po dokončení objednávky je cesta hodnocena jak cestujícím, tak řidičem. Pokud obdržíte nízkou zpětnou vazbu, ovlivní to vaše hodnocení.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Nízké hodnocení. Jak to mohu zlepšit?

Pokud bylo během cesty vše v pořádku, nebyly žádné konflikty, ale v důsledku toho jste dostali nízkou zpětnou vazbu, můžete se obrátit na podporu a dokázat, že zpětná vazba je nespravedlivá. Oddělení kontroly kvality se touto situací zabývá a podnikne příslušná opatření k nápravě hodnocení.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Na mapě nevidím auto. Co se stalo?

Důvody mohou být problémy řidičového telefonu s GPS nebo zastaralé souřadnice. Abychom mohli důvody přesněji určit a odstranit je, poskytněte naší podpoře podrobné informace o jízdě.

Byly informace užitečné?vote upvote down
Geolokace. Proč mohou nastat problémy s ní?

Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit přesnost určení polohy:


Počasí. Vzhledem k tomu, že signál cestuje mezi Zemí a satelity, může špatné počasí, jako je déšť a bouřka, signál oslabit, zatímco za slunečného a bezoblačného počasí bude signál lepší.

Budovy a struktury. Žijeme ve městech plných vysokých budov, které mohou signál ovlivnit, protože ho odrážejí.

Poloha telefonu. Telefon nemáme pořád v ruce. Ve většině případů ho dáváme do kapsy nebo tašky, což může také signál odrážet. V tomto případě nejvíce ovlivňují signál kovové nádoby.

Síť. Většina telefonů přijímá informace o poloze prostřednictvím sítě. Pokud je síť slabá, nelze informace o poloze získat rychle.

GPS čip. Pokud je poškozen, telefon může přijímat informace o poloze pouze prostřednictvím sítě, což zhorší přesnost.

Doporučujeme nastavit hledání polohy na 'všechny zdroje' v nastavení zařízení.

Byly informace užitečné?vote upvote down