Cashback je věrnostní program ve formě bonusů za dokončené jízdy.
Pro kontrolu zůstatku a data expirace cashbacku musíte jít do hlavního menu (tři čáry v levém horním rohu), vybrat sekci 'Platba a promo', klepnout na 'Cashback'. Informační okno zobrazí aktuální informace o cashbacku.
Za každou cestu ve třídě Standard a vyšší získáte 5% cashbacku včetně dalších možností a placeného nečinného času. Cashback lze použít k úhradě celkových nákladů na cestu tím, že jej vyberete jako způsob platby. Jízdy hrazené cashbackem nemají bonusy, ale doba platnosti se prodlouží. Po 90 dnech bez provedené jízdy se 10% cashbacku se odečte, po dalších 7 dnech -30%, po dalších 7 dnech - zbývajících 60% cashbacku.
Aby bylo možné cashback připsat, musí být aktivován. Pro aktivaci cashbacku otevřete boční menu -> 'Platba a promo' -> 'Cashback'. Naproti položce "Cashback" je zobrazeno "Neaktivováno". Klikněte na toto tlačítko a na stránce cashbacku klikněte na 'Aktivovat'. Poté se objeví pole pro zadání e-mailové adresy. Zadejte svou e-mailovou adresu, potvrďte ji prostřednictvím svého prohlížeče kliknutím na odkaz. Po úspěšném potvrzení bude cashback aktivován.
Promo kód je dodatečná sleva na jednu nebo několik jízd. Když ho chcete použít, jděte do Menu->Platba a promo->Přidat promo kód, zadejte promo kód a stiskněte „Dokončit“. Pokud jste kód zadali správně, obdržíte oznámení o ověření promo kódu. Když je propagační kód aktivován, sleva se automaticky aplikuje na vaši objednávku.
Každý promo kód má období aktivace a datum expirace. Veškeré informace o promo kódu jsou uvedeny v jeho popisu. Pokud jste do aplikace přidali promo kód, období pro použití sumy tohoto promo kódu bude uvedeno v aplikaci.
Promo kód můžete najít ve svých zprávách, dostat jeden od svých přátel nebo na sociálních sítích na oficiální stránce OnTaxi. Také můžete najít promo kódy na billboardech a ve veřejné dopravě ve vašem městě.
Když vytvoříte objednávku, suma za tuto jízdu je na vaší kartě zablokována pro další platbu. Avšak rezervovaná částka je účtována pouze v případě, že jízda proběhla a stav objednávky je „Dokončeno“. Pokud je jízda zrušena, tato suma na zůstatku karty je odblokována a peníze nejsou strženy. To můžete vidět na zůstatku karty. Prostředky jsou obvykle odblokovány okamžitě, během několika minut. Ale někdy může trvat od 2 do 11 bankovních dnů, než se prostředky odblokují. Záleží na bance.
Pokud jste se setkali s takovým problémem, musíte kontaktovat Podporu Služby (v mobilní aplikaci položka 'Menu' -> 'Podpora Služby') a poskytnout podrobnosti o jízdě. Po vyjasnění okolností s řidičem dojde k přepočtu a vrácení požadované částky peněz za danou jízdu.
Další možností je „Řidič“, který vás a váš vůz dopraví na zadanou adresu. Je potřeba, když z nějakého důvodu nemůžete usednout za volant svého vozu, pak můžete při zadávání objednávky vybrat další možnost „Řidič“. V komentářích je třeba uvést značku, model a typ převodovky vašeho vozu. Náš řidič vás ve vašem voze dopraví na požadovanou adresu.
Combi je typ auta, který má velký a prostorný nákladový prostor. Tuto třídu aut můžete vybrat, pokud potřebujete přepravit nějaké náklady, například, nebo několik tašek.
Abyste mohli dostávat reporty o jízdě, musíte do svého profilu přidat svou e-mailovou adresu a potvrdit ji pomocí odkazu, který byl zaslán na danou adresu. Poté aktivujte možnost 'Zpráva o cestě' v nabídce, v nastavení.
Po zadání první objednávky musíte přejít do Menu, vybrat možnost 'Nová objednávka' a pokračovat v zadávání objednávek.
Pokud jste v autě naší služby ztratili nějakou věc, musíte kontaktovat Podporu - přejděte do Menu a poté do Podpory ve vaší aplikaci. Poté se spojíme s řidičem, abychom zjistili, zda je ztracená věc v autě. Pokud řidič Vaši věc najde, uschová ji v bezpečí. Poté si ji můžete vyzvednout na adrese která vám bude uvedena.
Aby jste informovali zákaznickou podporu o problému, musíte ve aplikaci vybrat položku 'Menu' -> 'Podpora' a napsat svůj komentář. Rádi bychom upozornili, že všechny požadavky od uživatelů jsou zaznamenávány, načasování a obsah odpovědí jsou pravidelně kontrolovány manažery služeb.
Máme dvousměrný hodnotící systém. Po dokončení objednávky je cesta hodnocena jak cestujícím, tak řidičem. Pokud obdržíte nízkou zpětnou vazbu, ovlivní to vaše hodnocení.
Pokud bylo během cesty vše v pořádku, nebyly žádné konflikty, ale v důsledku toho jste dostali nízkou zpětnou vazbu, můžete se obrátit na podporu a dokázat, že zpětná vazba je nespravedlivá. Oddělení kontroly kvality se touto situací zabývá a podnikne příslušná opatření k nápravě hodnocení.
Důvody mohou být problémy řidičového telefonu s GPS nebo zastaralé souřadnice. Abychom mohli důvody přesněji určit a odstranit je, poskytněte naší podpoře podrobné informace o jízdě.
Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit přesnost určení polohy:
Počasí. Vzhledem k tomu, že signál cestuje mezi Zemí a satelity, může špatné počasí, jako je déšť a bouřka, signál oslabit, zatímco za slunečného a bezoblačného počasí bude signál lepší.
Budovy a struktury. Žijeme ve městech plných vysokých budov, které mohou signál ovlivnit, protože ho odrážejí.
Poloha telefonu. Telefon nemáme pořád v ruce. Ve většině případů ho dáváme do kapsy nebo tašky, což může také signál odrážet. V tomto případě nejvíce ovlivňují signál kovové nádoby.
Síť. Většina telefonů přijímá informace o poloze prostřednictvím sítě. Pokud je síť slabá, nelze informace o poloze získat rychle.
GPS čip. Pokud je poškozen, telefon může přijímat informace o poloze pouze prostřednictvím sítě, což zhorší přesnost.
Doporučujeme nastavit hledání polohy na 'všechny zdroje' v nastavení zařízení.